zondag 17 april 2011

Zebra Trends tassen taart

ZEBRA TRENDS ontwerpt en produceert twee maal per jaar een nieuwe eigentijdse collectie.
Dit voorjaar presenteren zij een tassenlijn in polka dots zwart en zilver. Aangevuld met slippers kristal, hippe klompjes en ballerina's. Komend najaar brengen ze een nieuwe stoere panter collectie op de markt, compleet met bijpassende paraplu's. De tassen zijn van sterk materiaal en waterdicht en verkrijgbaar voor jong en oud. Via Beauty and Nails http://nailsandbeauty.hyves.nl/

Vooral de nieuwe panter collectie kijk ik zeer naar uit. Ik zie mezelf vooral lopen met de panterparaplu en tas en voor Lily en Semia hebben ze dezelfde tassen met paraplu's in het klein..zie je mij al lopen met mijn mini me's?

Hier de zilverzwarte polka tas die ik graag meeneem @ the office. En die kleine is de taart gevuld met echte aarbeivanilleroom..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten